måndag 14 september 2009

VMA's 2009

Om två timmar börjar MTV WMA's live från New York... Det är nästan så att jag vill hålla mig vaken för att kolla på det. Det är aldrig samma sak att se det eftersändas när alla skandaler, nipslips och fula ord klippts bort :) Jag har alltid kollat på MTVs galor, det var iofs bättre förr om åren, och jag glömmer inte år 2000 när jag och Frida var på MTV galan tillsammans :) 9 år sen, herregud! Jag blir besviken och mycket förvånad om dom inte gör nåt riktigt coolt för att hedra Michael inatt... Vore kul om Britney dök upp och gjorde nåt coolt med t.ex Usher! Oförskämt slö dag idag annars, som jag säkert behövde, men den är förbi nu tack och lov. Jobbet gick bra och nu är det bara att ladda för ny vecka. Känns ingen skillnad på helg eller vecka nu när allt rullar på...det gör mig ingenting heller så länge jag trivs. Älskade mamma kanske kommer ner om två veckor, det vore väldigt mysigt och trevligt. Brorsan fyller år då också så vi kanske kunde göra nåt skoj tillsammans. Längesen sist. Fick en regnbåge levererad i ett mms, den suddade bort regnet från igår. Gillar sånt :)

Inga kommentarer: