fredag 25 september 2009

Chris vs förkylning 1-0

Jag ska bara inte bli sjuk, alla runt omkring mig hostar och nyser men jag kan väl få slippa??!!
Åtminstone inte innan söndag då jag springer sista loppet för i år. Det blir min 5e medalj som jag får runt halsen i år, känns roligt att jag klarat det precis som jag tänkt. Kan bli tuffare att ladda för Vasaloppet nu bara...inte så mycket snö i stan direkt.

En bra fredag blev det, massa fika både på skolan och UNT men det är ju inte så ofta så det kanske är okej :) Innan jag gick hem mötte jag upp Fredrik som käkade middag på stan och sen skulle kolla basket. Kul att Ligan drar igång igen så man kan gå på basket... om jag nu har tid, känns som innan jag hunnit blinka kommer det vara jul. Men innan dess ska jag hinna med en MASSA skoj!! och allt går, bara man vill :)

Mamma har gått runt på stan idag, vi möttes här hemma och lagade jättegod mat, drack gott vin och kollade på Idol och Skavlan. Mysigt och fortfarande nästan så jag nyper mig i armen :)

Anna Anka, Henrik Schyffert och Jay-Z i samma talkshow. Mycket intressant och Fredrik Skavlan är skicklig, han stressar inte på som andra programledare. Fru Badanka sa väl inte så jättemycket man inte redan visste, hon är ju faktiskt rolig och hennes man var söt när han sjöng en låt till henne... Jay-Z är verkligen en som jag unnar all framgång. Han verkar så proffsig, ödmjuk och en artist med stor integritet som inte behöver klä sig som en pimp eller ställa till med hyss för att få uppmärksamhet. Jag gillar hans musik, texterna och soundet... och jag tror nog Beyoncé känner sig rätt nöjd med val av man på alla sätt och vis :)

Imorrn åker jag, mamma och Freddie till Sthlm för att fira hans 24 års dag...lillebror är stor :)
Bäst jag sover nu så jag har större chans att klara mig från förkylning...PEPPAR PEPPAR, jag vill INTE bli sjukling!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: