onsdag 30 september 2009

Många frågor, inga riktiga svar

Idag har jag blivit sådär riktigt inspirerad. Alla mina tankar har snurrat runt runt runt och det är roligt och ger en KICK.
Vi har haft föreläsning i VARUMÄRKESRÄTT och snackat om förebyggande arbete för att stärka ett varumärke. Ikväll var jag på föreläsning/nätverksmöte med tema "Ditt personliga varumärke" och jag vill bara starta eget företag och utveckla alla mina iddér och drömmar NU NU NU NU!!!!!!

Men, allt går inte i Chris-tempo här i världen, så det gäller att ha tålamod och samla sina tankar och strategiskt planera. 80/20-reglen gäller även här, ska jag påminna mig själv om :)
Hur som helst, jag älskar min utbildning och jag älskar alla personer runt omkring mig som PEPPAR och PEPPAR och inte är några jäkla energitjuvar. En vacker dag kommer jag att nå mina mål, jobba med det jag brinner för och sen sitta på toppen av berget och NJUTA! Vem ska tro på mig om inte jag själv gör det? Man får INGENTING gratis här i världen, det vet jag så väl. Work hard, play hard. Och allt kan vara förlorat imorgon....who knows...

Två frågor snurrar annars i mitt huvud efter två tråkiga besked ikväll....

Varför rycks de vi älskar ifrån oss alltför snabbt, när onda människor kan få leva i evighet...?????
och
HUR kan man vara otrogen mot en person man säger man älskat och har levt med i flera år?????
Jag förstår inte, jag begriper inte, jag blir INTE klok på personer som SÄGER en sak och GÖR en annan sak. LÖGNARE borde inte få ta sig in i fina människors liv. MINA fina vänners liv.
Tänk efter FÖRE så slipper du stå där med dina dumma bortförklaringar. Var ärlig och stå för den du är, visa respekt när du får respekt och kärlek tillbaka.

YOUR ACTIONS SPEAK LOUDER THAN YOUR WORDS.

Så sant!

Inga kommentarer: