tisdag 1 september 2009

RUN 4 DISCO!

Såhär snygga var vi när vi sprang. Discotema och vi stack ju minst sagt ut, haha. Folk är ju så tråkiga! Tyvärr vann vi inte New York resan denna gång.. Dom gjorde ju ett misstag som inte gav den till oss. Jag hoppas jag vann nåt annat, gärna en cykel från SATS som dom lottade ut... Jag kan verkligen rekommendera TJEJMILEN för den som är sugen på ett roligt lopp. Det har aldrig varit så kul att springa en mil. Och det kändes inte som en mil, jag hade massor av energi!
Nöjd och glad över min 4e medalj för i år!
Jag sprang in på 56:20 vilket var 6:20 från mitt mål... men det var så trångt i början att det var omöjligt att springa på fortare. Och jag är ju ingen expert på taktik heller, jag springer ju bara :) Så jag får vara nöjd och framförallt hade vi roligt, i mål bjöds det på Ostkaka och smoothie =)
Vi firade med käk på Vapiano på Suregatan, men tyvärr var kockarna bakfulla eller nåt för det tog en evighet att få maten för mig och Fia... Efter maten åkte jag och Fia till Söder och hälsade på Johanna och Lars en sväng, alltid lika trevligt och deras nya lgh var sååååå fin! Inflyttningsfest den 19e sept! Sen hängde jag hos brorsan på Karlaplan några timmar, han bjöd på tacos och vi snackade om Maraton...hehe, tror inte det är dags riktigt än men man vet ju aldrig ;) Tack Fia, My och Lottie för att ni ville springa med mig, ni är grymma och hoppas det inte var sista gången!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men usch. Du är så jävla NYTTIG kvinna! Kom tillbaks hit och sluta med allt springande, simmande och allt vad det är! In-N-Out for life!!!!!!

Frida

Anonym sa...

Tack själv älskling! Jag hade inte tagit mig runt utan dig och brudarna!