lördag 5 september 2009

Super Saturday!

Idag hade jag velat vara med i Sthlm och fira Jossan och träna, tävla och party like a sport star! Hoppas ni får hur kul som helst, jag vill se snygga bilder sen! Sara du kommer vara snyggast =) Själv ska jag tillbringa dagen på banken...jobb jobb...pengar pengar, I need it! Verkar vara svårt att hitta ett gratis boende i Newan, hmm... but why? jag vill ju åka!!!! Igår åt jag middag med Fredrik här hemma, mycket trevligt och sen såg vi IQ-tv, dvs en såpa på MTV som heter Rob & Big eller nåt sånt. Helt störda killar i L.A. som bland annat tog med sin egen sköldpadda till Brennan's turtlerace (vi bodde 5 min därifrån i MDR) =) jag funderar själv på att spela in en såpa eftersom man kan göra tv av allt. Jag vet ju vem som skulle få vara med i den isåfall :) Ikväll blir det inflyttningsfest hos Emma & Johan, kanske ska göra som koreanerna och ta med lite sköljmedel, haha...

1 kommentar:

Suzan sa...

supersaturday var grymt, synd att du missade det..